Hier vind je alle informatie over het opzeggen bij Lebara Phone
Wat is er net opgezegd?
Waarom Opzeggen.nl?
Opzeggarantie
Gratis juridische hulp
4000 organisaties
Veilig
Meest opgezegd deze week
-Hoe kan ik een abonnement bij Lebara opzeggen? Je kunt een Lebara abonnement opzeggen door contact op te nemen met de customer care afdeling van Lebara. Alle contact opties vind je op de contactpagina van Lebara. Je kunt contact opnemen via de social media kanalen Twitter en Facebook, een chat sessie starten (maandag tot en met vrijdag tussen 8:15 en 17:30 uur en op zaterdag tussen 10:15 en 15:30 uur)) of bellen (maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 18:00 uur en op zaterdag tussen 10:00 en 16:00 uur). -Wanneer kan ik mijn abonnement bij Lebara opzeggen? Lebara kent twee abonnementsvormen. Het 1 kalendermaand contract kun je altijd opzeggen met 1 volledige kalendermaand als opzegtermijn. Het 24 kalendermaanden contract kun je niet tussentijds opzeggen. Je kunt dit contract 1 volledige kalendermaand voor het einde opzeggen en na het verlopen van de eerste 24 maanden kun je dit contract altijd opzeggen met 1 volledige kalendermaand als opzegtermijn. -Moet ik een prepaid abonnement van Lebara opzeggen? Jazeker, maar er is geen opzegtermijn. Je kunt altijd doorgeven dat het contract moet komen te vervallen. -Hoe lang duurt de verwerking van mijn opzegging bij Lebara? Het kan tot 30 dagen duren voordat je een melding van Lebara krijgt, maar als opzegdatum geldt de datum waarop Lebara de opzegging ontvangt. We adviseren je om de opzegging aangetekend te verzenden, zodat je bewijs van ontvangst door Lebara hebt. -Is het makkelijk om een abonnement bij Lebara op te zeggen? Nee, helaas is dat niet eenvoudig. Wij krijgen erg veel klachten over het opzeggen van Lebara abonnementen. Vandaar dat we adviseren om een opzegging aangetekend te versturen. Als je geen bewijs van ontvangst door Lebara hebt, dan leidt dit nog wel eens tot discussie. En Lebara gaat daar niet flexibel mee om.
Lebara Phone
Postbus 267
1110 AG Diemen