Alles is gegaan zoals is aan gegegevejn
★★★★★
9.2 op basis van
2701 beoordelingen

Zeg hier direct Tele2 Internet & TV op
We hebben 2.966.410 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
Alles is gegaan zoals is aan gegegevejn
Zonder problemen de donaties kunnen stopzetten.
Ik was blij dat het zo eenvoudig ging
Kan ik via de website van opzeggen.nl meerdere automatisch afschrijvende goede doelen opzeggen?
Ben na het opzeggen via gebruik van jullie diensten nog wel benaderd om persoonlijk uitleg te geven waarom ik opgezegd heb.
Before comitting I checked that Opzeggen is a valid site - it is so I continued.
Net als mijn zin hierboven hebben jullie gedaan wat jullie zeiden. Top dus!
Pretium stuur nog wel weer een brief omdat volgens hun misbruik gemaakt zou kunnen zijn van de opzeg service. Maar naar beantwoording van die brief is contract telefoon binnen een maand opgezegt.
mijn moeder was overleden en heb naar volle tevredenheid opzeggen.nl. gebruikt
prima ervaring
Wil je Tele2 opzeggen? Ga naar de opzegbrief, vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van Tele2 per wanneer je contract en de eventuele automatische incasso wordt stopgezet.
Wil je de opzegging direct online regelen? Dat kan. Wanneer je onze verzendservice gebruikt, dan sturen wij je opzegging naar Tele2 en ontvang je van ons een verzendbevestiging en een kopie van je opzegging. Makkelijker kan dus niet!
Tele2 is een van oorsprong Zweeds bedrijf en sinds 1997 actief op de Nederlandse markt. Tele2 is in Nederland gestart met het aanbieden van goedkoop bellen. Tegenwoordig wordt het hele pakket aan (mobiele-) telefonie, Internet en televisie aangeboden. Tele2 heeft de afgelopen jaren onder meer Versatel en BBned overgenomen.
Controleer of de looptijd van je contract is afgelopen. Tele2 hanteert een looptijd van 1 jaar bij het afsluiten van het contract. Daarna is het contract per maand opzegbaar.
Wanneer het erg lang duurt voordat je een bevestiging ontvangt van Tele2, dan kun je de automatische incasso door je bank laten blokkeren. De betalingsverplichting blijft echter bestaan tot je (schriftelijk) hebt opgezegd en hier een bevestiging van hebt ontvangen.
Heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen, maar wordt er nog steeds geld van je rekening geïncasseerd? Dit kun je altijd binnen 56 dagen door je bank laten terugstorten.