de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
★★★★★
9.2 op basis van
6679 beoordelingen

Hier vind je alle informatie over het opzeggen bij Active Club
Staat het product van Active Club er niet tussen? Gebruik dan onze algemene opzegbrief.
Wil je Active Club Amsterdam opzeggen? Vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van Active Club Amsterdam per wanneer jouw abonnement en de eventuele automatische incasso worden stopgezet.
Wil je direct zekerheid over je opzegging van Active Club Amsterdam? Als je opzegt via opzeggen.nl, dan krijg je direct opzeggarantie. Als er discussie ontstaat over je opzegging, dan gaat onze jurist voor je aan de slag. Helemaal gratis. Dat is de opzeggarantie van opzeggen.nl. Klik hier voor meer informatie over onze opzeggarantie.
Wil je ook direct voorkomen dat Active Club Amsterdam je gaat benaderen om toch klant te blijven? Of wil je ook direct alle reclame stopzetten van Active Club Amsterdam? Activeer dan ook je zogenaamde Recht van Verzet in je opzegbrief. Wanneer je dit opneemt in je opzegbrief, dan mag Active Club Amsterdam je niet meer benaderen en mogen ze je geen reclame meer toesturen. Zo sla je twee vliegen in één klap met de opzegbrief van opzeggen.nl!
We hebben 3.382.848 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
Ging niet vlot. VN de Stentor kreeg ik bericht dat meer gegevens nodig waren. Daarom een maand uitstel van de opzegging
een hele goede regeling
Tevreden, alles was netjes en snel geregeld.
Goed geregeld
Ga zo door en sta ook andere mensen bij
Ik was wat sceptisch maar dat bleek nergens voor nodig. Binnen een paar dagen was alles perfect geregeld en was mijn opzegging een feit.
Opzegging autoverzekering goed en snel geregeld
Normaal gaat dit zonder problemen, echter door AD 2 maal brief om te betalen en 3 maal gebeld met de klantenservice. Oorzaak volgens hen achterstanden bij de financiële afdeling?! Vriendelijke groeten
Doet precies wat het doen moet