de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
★★★★★
9.2 op basis van
6679 beoordelingen

Zeg hier direct HelloFresh op
We hebben 3.384.174 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
Ging niet vlot. VN de Stentor kreeg ik bericht dat meer gegevens nodig waren. Daarom een maand uitstel van de opzegging
een hele goede regeling
Tevreden, alles was netjes en snel geregeld.
Goed geregeld
Ga zo door en sta ook andere mensen bij
Ik was wat sceptisch maar dat bleek nergens voor nodig. Binnen een paar dagen was alles perfect geregeld en was mijn opzegging een feit.
Opzegging autoverzekering goed en snel geregeld
Normaal gaat dit zonder problemen, echter door AD 2 maal brief om te betalen en 3 maal gebeld met de klantenservice. Oorzaak volgens hen achterstanden bij de financiële afdeling?! Vriendelijke groeten
Doet precies wat het doen moet
Wil je HelloFresh opzeggen? Vul de ontbrekende gegevens in en de opzegbrief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van HelloFresh per wanneer de leveringen en de automatische incasso worden stopgezet.
Je HelloFresh lidmaatschap is flexibel. Via je account kun je de bestellingen altijd pauzeren. Wijziging aan de levering moet uiterlijk woensdagavond binnen zijn bij HelloFresh, omdat ze donderdag de bestellingen uitvoeren. Na het minimum van twee bestellingen mag je het lidmaatschap opzeggen. Dit kan ook via je account of door bijvoorbeeld gebruik te maken van de opzegservice van opzeggen.nl.
HelloFresh biedt wekelijkse maaltijd boxen met boodschappen voor 3 of 5 gerechten, inclusief recepten. Zo zet je vaker een verrassende maaltijd op tafel.
Wil je af en toe een maaltijdbox van Hellofresh ontvangen? Dat kan ook. Je kunt na inloggen of via de app de levering pauzeren, zo bepaal je zelf wanneer je gebruik maakt van de service van Hellofresh.
Op de website van Hellofresh wordt alleen de optie geboden om via chat contact op te nemen. Wil je dit? Klik dan onderaan de webpagina's van Hellofresh op de optie 'Contact'. Aan de rechterzijde opent dan een chat venster waarmee je contact kunt opnemen met een medewerker van Hellofresh.
Hellofresh geeft de voorkeur aan contact per live chat via de website. Maar er is ook een telefoonnummer waarop je Hellofresh kunt bereiken, namelijk 020-7602014. Hou wel rekening met openingstijden.
Het adres van Hellofresh is: HelloFresh Nederland T.a.v. opzegging Spaklerweg 50-52 1114 AE Amsterdam
Helaas, Hellofresh biedt een e-mailadres aan voor het verzenden van jouw opzegging: opzeggingen@hellofresh.nl. Hou er rekening mee dat je dit e-mailadres alleen kunt gebruiken voor opzeggingen. Heb je een vraag of een klacht? Dan kun je dit e-mailadres niet gebruiken en zul je ook geen antwoord krijgen op jouw vraag als je dit e-mailadres toch gebruikt.
De klantenservice van Hellofresh kent ruime openingstijden. Je kunt op de contactpagina van Hellofresh zien wanneer de live chat optie beschikbaar is.
Je kunt de maaltijdboxen van Hellofresh stopzetten door een live chat sessie te starten of gebruik te maken van de opzegservice van opzeggen.nl, die je direct hieronder kunt vinden. Zoek je informatie over de algemene voorwaarden van Hellofresh of je herroepingsrecht? Lees dan onderaan deze pagina verder.