Wil je direct jouw opzegging online regelen? Maak dan gebruik van onze verzendservice. Wij versturen jouw opzegging naar Fibre Mood en je ontvangt van ons hiervan een verzendbevestiging met daarbij een kopie van jouw opzegbrief. Makkelijker gaat het niet!
Wil je dat Fibre Mood jouw gegevens verwijderd of jouw in ieder geval niet meer benaderd? Dan kun je gebruikmaken van jouw Recht van Verzet of je beroepen op de AVG en Fibre Mood vragen jouw gegevens uit hun bestanden te verwijderen. Zo weet je zeker dat je niet meer benaderd zal gaan worden door Fibre Mood om een nieuw abonnement af te sluiten.
Je kunt Fibre Mood telefonisch opzeggen, maar er bestaat een kans dat de medewerker van Fibre Mood zal proberen jou over te halen om niet op te zeggen. Als je daar prima tegen bestand bent, dan is telefonisch opzeggen wel handig, want aanzienlijk sneller dan schriftelijk opzeggen. Wil je uit de discussie blijven aan de telefoon, dan kun je Fibre Mood ook schriftelijk opzeggen. Hou rekening met een verwerkingstijd van maximaal 30 dagen. Na 30 dagen nog niets vernomen? Neem contact op met onze klantenservice en wij gaan hier direct achteraan bellen voor jou!
Gelukkig komt het maar weinig voor. Maar elk jaar hebben we wel weer een paar situaties waar we onze advocaat voor in moeten schakelen. Organisaties die opzeggingen niet accepteren, die verplicht stellen dat er telefonisch moet worden opgezegd of die beweren geen opzegging te hebben ontvangen. Voordeel is wel dat een brief van een advocaat wonderen verricht; waar wij soms moeite hebben om langs de klantenservice te komen krijgt een brief van een advocaat direct de benodigde aandacht van organisaties. Deze juridische hulp bieden wij gratis aan onze gebruikers aan.