9.1 op basis van 7454 beoordelingen

FAQ

Wij helpen je graag verder!

Onderstaande vragen worden vaak gesteld. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Makkelijk en gegarandeerd opzeggen

Welke organisatie zoek je?

16.574 opzeggingen afgelopen 30 dagen - 4.421.562 opzeggingen in totaal

Makkelijk en gegarandeerd opzeggen

Welke organisatie zoek je?

16.574 opzeggingen afgelopen 30 dagen - 4.421.562 opzeggingen in totaal

Makkelijk en gegarandeerd opzeggen

Welke organisatie zoek je?

16.574 opzeggingen afgelopen 30 dagen - 4.421.562 opzeggingen in totaal

1. Zoek de organisatie die je wil opzeggen op onze homepage door de naam van de organisatie in te voeren in de zoekbalk.

2. Vul het formulier in met de vereiste informatie en geef met de datum aan per wanneer je iets op wil zeggen. Denk eraan dat de handtekening automatisch wordt gegenereerd wanneer je een naam invoert.

3. Als de betreffende organisatie een identiteitsbewijs bij de opzegging vraagt, is dit het moment om deze te uploaden. Wij bieden een eenvoudig systeem waarmee je een foto van jouw ID in slechts twee klikken kunt toevoegen!

4. Tot slot kan je er voor kiezen om de brief gratis te downloaden of ons de rest te laten doen tegen een kleine vergoeding!

Als de organisatie die je wil opzeggen niet kan worden gevonden, kan je rechtstreeks contact met ons opnemen via het contactformulier en de missende organisatie aan ons doorgeven.

Wij zullen de organisatie direct voor je toevoegen aan onze database, zodat je direct en gegarandeerd kunt opzeggen.

Wanneer je een opzegbrief gaat invullen, genereren wij automatisch een handtekening op basis van de door jou opgegeven naam. Deze handtekening wordt door de ontvangende organisatie geaccepteerd, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Wil je toch zelf een handtekening toevoegen? Dat kan. Klik op het potlood-icoontje in de brief en je kan zelf een handtekening zetten. Met een muis is dit wat lastig, maar op een mobiele telefoon is dit heel gemakkelijk!

Een handtekening wordt automatisch aangemaakt via onze site. In overeenstemming met Verordening (EU) nr. 910/2014 van het Europees Parlement en de Raad van 23 juli 2014 betreffende elektronische identificatie en vertrouwensdiensten voor elektronische transacties in de interne markt en tot intrekking van Richtlijn 1999/93/EG, heeft een elektronische handtekening dezelfde juridische waarde als een handgeschreven handtekening.

Mocht je vergeten zijn de brief te ondertekenen, dan voert ons systeem automatisch een handtekening in (handgeschreven interpretatie van jouw voor- en achternaam).

Wij nemen jouw privacy zeer serieus! Dit betekent dat wij jouw gegevens alleen gebruiken om een opzeggingsbrief te genereren en de opzegging te regelen. Wij bewaren jouw gegevens alleen voor ondersteunende doeleinden. Na 6 maanden worden al jouw gegevens verwijderd en kunnen wij alleen aan de hand van de unieke ID van de opzegbrief achterhalen dat deze door de betreffende organisatie is ontvangen.

Heb je aangegeven dat we je af en toe een bericht mogen sturen over het onderwerp opzegging? Dan doen we dat alleen met jouw contactgegevens. En we zorgen ervoor dat je altijd eenvoudig kunt aangeven wanneer je wilt stoppen.

Met onze opzeggarantie garanderen wij dat jouw opzegging door ons geregeld wordt. Er zijn een paar voorwaarden; zo móeten de gegevens kloppen en móet er opgezegd kunnen worden (geen doorlopende contractduur en geen betalingsachterstand). Is er aan de voorwaarden voldaan? Dan garanderen wij jouw opzegging!

Bij problemen betekent dit dat ons team voor jou aan de slag gaat.

Wij nemen contact op met de betreffende organisatie om de opzegging correct te laten verwerken. Als een organisatie niet meewerkt, vragen wij onze advocaat om eerst een formele brief te sturen en bij het uitblijven van een reactie een procedure te starten.

Hebben wij iets fout gedaan? Dan vergoeden wij jouw kosten tot een bedrag van 100 euro!

Ja, je kan dit zelf doen door een brief te schrijven of persoonlijk contact op te nemen met de betreffende organisatie. Wij bieden een handleiding om jou daar bij te helpen. Wij verstrekken alle informatie die je nodig hebt om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie. Hou er rekening mee dat wij natuurlijk geen garantie kunnen geven wanneer je de opzegging zelf regelt.

Onze betaalde service is voor degenen die het makkelijker vinden als wij alles regelen. Wij streven ernaar om onze opzegservice zo goedkoop mogelijk te houden en hopelijk lukt het ons in de toekomst om de service helemaal gratis aan te bieden.

Overeenkomstig Verordening (EU) nr. 910/2014 van het Europees Parlement en de Raad van 23 juli 2014 betreffende elektronische identificatie en vertrouwensdiensten voor elektronische transacties in de interne markt en tot intrekking van Richtlijn 1999/93/EG, heeft een elektronische handtekening dezelfde juridische waarde als een handgeschreven handtekening.

Daarom moet jouw elektronische handtekening worden aanvaard door de organisatie die je wil opzeggen.

Als je gebruik maakt van onze verzendservice met opzeggarantie, voegen wij een uniek nummer toe aan jouw opzegbrief. Zo kunnen wij de opzegging altijd terugvinden, ook als we jouw gegevens uit onze database hebben verwijderd.

Je ontvangt altijd een kopie van de opzegbrief die wij naar de organisatie sturen. Het unieke ID staat onderaan deze opzegbrief.

Jazeker. Zodra de opzegbrief door ons is verzonden, ontvang je van ons een bevestiging.

Hebben wij jouw opzegbrief aangetekend verzonden? Dan ontvang je van ons ook een track & trace link, waarmee je de zending kan volgen.

Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in de spamfolder terecht is gekomen. Indien dit niet het geval is, kan je contact met ons opnemen.

Aangetekende brieven worden elke maandagmiddag verstuurd. Zodra wij de track & trace code hebben ontvangen, sturen wij een bevestiging. In deze bevestiging vind je ook een link waarmee je de zending van jouw opzegbrief kunt volgen.

Houd er rekening mee dat zelfs als de brief op dezelfde dag wordt verzonden en afgeleverd, de organisatie deze niet onmiddellijk zal verwerken. Wel zal de datum van de brief worden aangehouden wanneer de opzegging wordt verwerkt

 Als de brief aan het einde van de maand gemaakt is, kan het zo zijn dat deze de organisatie pas bij het begin van de volgende maand bereikt. Dat kan gevolgen hebben voor de volgende abonnementsbetaling (wij kunnen deze abonnementsbetaling niet terugbetalen).

Geregistreerde e-mails worden meteen verzonden. Op verzoek kunnen wij een bevestiging van verzending en bezorging verstrekken.

Houd er rekening mee dat het tot 30 dagen kan duren voordat je een bevestiging van jouw opzegging ontvangt van de betreffende organisatie.

Na 30 dagen nog steeds niks gehoord? Neem dan gerust contact met ons op. Je kan ook de betreffende organisatie bellen om de status op te vragen. Krijg je daar te horen dat er geen opzegging is ontvangen, houd er dan rekening mee dat wij altijd een bewijs van ontvangst (van de betreffende organisatie) hebben. Neem in zo'n geval contact met ons op zodat wij dit snel en met terugwerkende kracht voor je kunnen regelen met de betreffende organisatie.

Bij twijfel over de afhandeling van een opzegging raden wij aan rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie. Wij raden altijd aan de voorwaarden voor het beëindigen van een contract te controleren.

Uiteraard kun je ook altijd contact opnemen met ons. Je vindt het contactformulier onderaan elke pagina.

Zodra wij een opzegging hebben ontvangen, kan de opzegbrief niet meer worden gewijzigd. Zo garanderen wij dat de gegevens van de opzegbrief nooit meer kunnen veranderen. Neem contact met ons op als je een opzegbrief wilt aanpassen. Wij storten het betaalde bedrag terug en je kunt een nieuwe opzegbrief genereren.

Wij vragen alleen om de gegevens die noodzakelijk zijn voor een soepele verwerking van een opzegging. We proberen die natuurlijk zo minimaal mogelijk te houden, zodat opzeggen ook nog eens makkelijk is. Vragen we om een klant- of contractnummer? Dan is dit echt noodzakelijk helaas.

Wat jammer dat onze service niet optimaal is bevallen. Wij willen graag helpen en eventuele problemen oplossen. Je kan ons altijd een bericht sturen via het contactformulier onderaan de pagina.

Categorieën

  • Loterij
  • Goede doelen
  • Verzekering
  • Fitness
  • Krant & tijdschrift

Direct online opzeggen

Welke organisatie zoek je?

16.574 opzeggingen afgelopen 30 dagen - 4.421.562 opzeggingen in totaal

Direct online opzeggen

Welke organisatie zoek je?

16.574 opzeggingen afgelopen 30 dagen - 4.421.562 opzeggingen in totaal

Direct online opzeggen

Welke organisatie zoek je?

16.574 opzeggingen afgelopen 30 dagen - 4.421.562 opzeggingen in totaal

GreenOnline BV Gebruiksvoorwaarden

9.1 op basis van 7454 beoordelingen

Kiyoh