Kan ik via de website van opzeggen.nl meerdere automatisch afschrijvende goede doelen opzeggen?
★★★★★
9.2 op basis van
2698 beoordelingen

Je kunt KPN bereiken via het telefoonnummer 0800 0402 (gratis). De klantenservice is bereikbaar van 07.00 uur 's ochtends tot 23.00 uur 's avonds, iedere dag van de week. Hou er rekening mee dat de kans groot is dat je in een wachtrij terechtkomt.
Liever niet bellen maar direct online opzeggen? Gebruik dan onderstaande opzegservice. Geen wachtrijen, in 2 stappen geregeld!
KPN Klantenservice
T.a.v. Opzeggen
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn
Ga je KPN schriftelijk opzeggen, dan adviseert KPN je om dit aangetekend te versturen. Je kunt dit zelf regelen via het postkantoor voor €8,40 of je kunt gebruik maken van de mogelijkheid binnen onze opzegservice.
We hebben 2.965.095 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
Kan ik via de website van opzeggen.nl meerdere automatisch afschrijvende goede doelen opzeggen?
Ben na het opzeggen via gebruik van jullie diensten nog wel benaderd om persoonlijk uitleg te geven waarom ik opgezegd heb.
Before comitting I checked that Opzeggen is a valid site - it is so I continued.
Net als mijn zin hierboven hebben jullie gedaan wat jullie zeiden. Top dus!
Pretium stuur nog wel weer een brief omdat volgens hun misbruik gemaakt zou kunnen zijn van de opzeg service. Maar naar beantwoording van die brief is contract telefoon binnen een maand opgezegt.
mijn moeder was overleden en heb naar volle tevredenheid opzeggen.nl. gebruikt
prima ervaring
alles perfect geregeld binnen korte tijd
goed
Even invullen. De rest word gedaan via de site. Heel handig.
De klantenservice van KPN is iedere dag van de week bereikbaar van 7 uur in de ochtend tot maar liefst 23 uur in de avond. Dat zijn natuurlijk prima openingstijden! Let er wel op dat de klantenservice van KPN vaak erg druk is. De beste momenten om te bellen zijn einde middag en later op de avond. Ook vroeg in de ochtend is KPN redelijk goed bereikbaar. Nadeel is dat je wellicht zelf ook wat vroeger dan gewenst op moet staan. Het telefoonnummer van KPN is 0800 04 02.
KPN Klantenservice
T.a.v. Opzeggen
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn
Omdat KPN veel klanten bediend hebben zij een goed bereikbare klantenservice. Althans, ze hebben ruime openingstijden. Als er sprake is van een storing ergens, als KPN net de maandelijkse abonnementskosten heeft geïncasseerd of simpelweg tijdens tijdstippen waarop het altijd druk is (bijvoorbeeld om 9 uur in de morgen), dan is de klantenservice van KPN moeilijk bereikbaar. Vervelend voor de klanten van KPN, maar ook wel lastig voor KPN om hier op te plannen. Wil je telefonisch contact opnemen met KPN? Kies dan een tijdstip waarop het rustig is, bijvoorbeeld einde middag en begin van de avond, laat op de avond of - en dan weet je zeker dat je goed zit - om 7 uur in de ochtend in het weekend.
Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met KPN. We hebben ze voor jou op een rijtje gezet:
Als je KPN schriftelijk gaat opzeggen, dan adviseert KPN om dit aangetekend te doen. Dit kun je direct online regelen via ons. Wij versturen alle aangetekende zendingen op maandag. Zodra deze zijn verzonden ontvang je van ons een bevestiging met daarin de track & trace link van PostNL. Zo kun jij je zending eenvoudig in de gaten houden en zien wanneer deze door KPN is ontvangen.
KPN adviseert haar klanten om telefonisch op te zeggen. Waarom? Zodat zij nog een poging kan doen om haar klant te behouden. Maar KPN gaat niet de strijd met je aan als je telefonisch gaat opzeggen. Als je zeker bent van je zaak, dan wordt dat netjes geregeld. KPN geeft aan dat telefonisch opzeggen de snelste manier van opzeggen is.
Heb je inloggegevens voor je MIjnKPN omgeving? Dan kun je ook makkelijk opzeggen via dit kanaal. Ga naar MijnKPN, vul je inloggegevens in en ga naar het onderdeel dat je wilt opzeggen. Je zult zien dat KPN nog wel even probeert om je over te halen om even telefonisch contact op te nemen.
KPN biedt voordelen wanneer je zowel klant bent voor een mobiel abonnement én een abonnement voor bijvoorbeeld Internet en TV voor thuis. Als je één van deze abonnementen gaat opzeggen, dan moet je er dus rekening mee houden dat deze voordelen komen te vervallen. Wil je meerdere contracten opzeggen bij KPN? Dan moet je ook gebruik maken van meerdere opzegbrieven of bellen met verschillende afdelingen binnen KPN om dit te regelen.
Wil je dat KPN al jouw persoonlijke gegevens verwijderd nadat het opzeggen is geregeld? Dat kan. Geef dit aan als je belt of gebruik de extra alinea uit onze voorbeeld opzegbrief. KPN is wettelijk verplicht om al je gegevens te verwijderen. Je zult dus na je opzegging nooit meer benaderd worden door KPN. Ook al hebben veel organisaties in Nederland nog steeds niet voor elkaar dat ze de persoonsgegevens van klanten kunnen verwijderen, bij KPN ligt dit anders. KPN regelt dit namelijk keurig voor haar klanten.
Wil je een KPN abonnement opzeggen naar aanleiding van een overlijden? Het is natuurlijk erg vervelend als dit lastig is, aangezien de periode na een overlijden altijd al hectisch en vervelend is. KPN heeft een aparte afdeling om opzeggen na overlijden soepel te laten verlopen. Hou er wel rekening mee dat KPN het nummer van de overlijdensakte zal vragen en zonder dit nummer zal KPN het contract niet opzeggen.
Je kunt ook online bij KPN een overlijden doorgeven.
Ga je een abonnement bij KPN opzeggen? Dan is het goed om alvast wat voorbereiding te treffen. Wanneer je gaat bellen, dan wordt er namelijk nogal wat informatie van je gevraagd. Ook als je schriftelijk gaat opzeggen, dan moet er minimaal aan bepaalde voorwaarden worden voldaan. Wij hebben in onze voorbeeld opzegbrief voor KPN alle voorwaarden uiteraard opgenomen, maar als je gaat bellen, dan moet je ook de volgende gegevens paraat hebben:
Wanneer KPN jouw opzegbrief in behandeling neemt, dan zal zij waarschijnlijk alsnog telefonisch contact met je opnemen om een en ander te bespreken. Wanneer je gebeld wordt door KPN, dan zal dit altijd anoniem zijn (je ziet dus geen telefoonnummer op je display).
Gebruik je een e-mailadres van KPN? Houd er dan rekening mee dat dit e-mailadres komt te vervallen een maand nadat je abonnement is opgeheven. Wil je het e-mailadres behouden? Dan moet je je abonnement niet opzeggen maar omzetten naar een e-mail only abonnement.