Helemaal prima.
★★★★★
9.1 op basis van
7005 beoordelingen

Zeg hier direct Spieren voor Spieren op
We hebben 3.483.423 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
Helemaal prima.
Zeer vlotte afwerking .
Zonder problemen is mijn autoverzekering tijdig opgezegd
Goed
Opzeggen via opzeggen.nl is mij zeer goed bevallen.
Complimenten
Volgende dag al bericht terug. Ook van laatste betaling terug ontvangen. Heel positief afgelopen.
Even invullen en klaar. In een mum van tijd geklaard!
Totaal niets meer moeten voor doen. Kreeg een reactie van CZ dat het contract opgezegd is me onmiddellijke ingang. Dus perfect.
Heel makkelijk en snel geregeld
Donatie aan Spieren voor Spieren opzeggen? Vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van Spieren voor Spieren per wanneer je donatie en de bijbehorende automatische incasso worden stopgezet.
Wil je direct zekerheid over je opzegging? Laat dan ons je opzegging regelen. Wij versturen je opzegging naar Spieren voor Spieren en je ontvangt hiervan van ons een bevestiging inclusief een kopie van je opzegbrief. Klik hier voor meer informatie over onze opzeggarantie.
Elk kind moet onbezorgd kunnen rennen, fietsen, schaatsen en spelen. Voor 20.000 kinderen in Nederland is dit niet vanzelfsprekend omdat ze lijden aan een spierziekte. Spieren voor Spieren helpt deze kinderen. Door mensen op te roepen om in actie te komen en gezonde spieren in te zetten voor zieke spieren.
-Hoe lang duurt het voordat een opzegging verwerkt is? Een opzegging is altijd binnen maximaal 30 dagen verwerkt.
-Wat zijn de contactgegevens van Spieren voor Spieren? Het telefoonnummer van Spieren voor Spieren is 030 2273444. Je kan ook een brief sturen naar Mercatorlaan 1200, 3528 BL Utrecht. -Wanneer is Spieren voor Spieren bereikbaar? De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9.00-17:00. -Wat kan je na het indienen van een klacht van Spieren voor Spieren verwachten? Een schriftelijke klacht zal meteen worden uitgezocht en wordt binnen drie weken schriftelijk beantwoord.