de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
★★★★★
9.2 op basis van
6679 beoordelingen

Zeg hier direct 7Days op
We hebben 3.383.511 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
Ging niet vlot. VN de Stentor kreeg ik bericht dat meer gegevens nodig waren. Daarom een maand uitstel van de opzegging
een hele goede regeling
Tevreden, alles was netjes en snel geregeld.
Goed geregeld
Ga zo door en sta ook andere mensen bij
Ik was wat sceptisch maar dat bleek nergens voor nodig. Binnen een paar dagen was alles perfect geregeld en was mijn opzegging een feit.
Opzegging autoverzekering goed en snel geregeld
Normaal gaat dit zonder problemen, echter door AD 2 maal brief om te betalen en 3 maal gebeld met de klantenservice. Oorzaak volgens hen achterstanden bij de financiële afdeling?! Vriendelijke groeten
Doet precies wat het doen moet
Wil je 7Days opzeggen? Vul dan de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je zal een bevestiging ontvangen van 7Days per wanneer je abonnement en de bijbehorende automatische incasso worden stopgezet.
Wanneer het wel erg lang duurt voordat je een confirmatie ontvangt van 7Days, kan je de automatische incasso door je bank laten blokkeren. De betalingsverplichting blijft echter bestaan tot je (schriftelijk) hebt opgezegd en hier reeds een bevestiging van hebt ontvangen.
Heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen, maar wordt er nog steeds geld van je rekening afgeschreven? Dit kun je altijd binnen 56 dagen door je bank laten terugstorten.
Je kunt 7Days bereiken via het telefoonnummer 020 - 635 32 62.
7Days
Meeuwenlaan 98-100
1021 JL AMSTERDAM