Vriendelijk klantenservice medewerkers
★★★★★
9.2 op basis van
6389 beoordelingen

Zeg hier direct KIJK op
We hebben 3.352.222 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
Vriendelijk klantenservice medewerkers
heel goed en geruststellend
Goed en snel geregeld.
Aanrader
makkelijk en je hoeft er verder niet naar om te kijken! een aanrader!!
Goed en snel geregeld.
Wanneer ik weer een dienst wil afzeggen, zal ik uw firma inschakelen.
Eigenlijk idem hierboven!
Niets op aan te merken.
Uitstekend geholpen
Wil je de KIJK opzeggen? Vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van de KIJK per wanneer je abonnement wordt stopgezet.
KIJK hanteert een opzegtermijn van minimaal 1 maand voor verschijning van het laatste nummer van uw abonnementstermijn. Hou bij het schriftelijk opzeggen rekening met een verwerkingstijd van 2 weken.
Wanneer het erg lang duurt voordat je een bevestiging ontvangt van KIJK, dan kun je de automatische incasso door je bank laten blokkeren. De betalingsverplichting blijft echter bestaan tot je (schriftelijk) hebt opgezegd en hier een bevestiging van hebt ontvangen.
Heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen, maar wordt er nog steeds geld van je rekening geïncasseerd? Dit kun je altijd binnen 56 dagen door je bank laten terugstorten.
Je kunt KIJK bereiken via het telefoonnummer 085–8885585.
KIJK
Postbus 23620
1100 EC AMSTERDAM