opzegging goed geregeld
★★★★★
9.2 op basis van
6775 beoordelingen

Zeg hier direct Libelle op
We hebben 3.419.620 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
opzegging goed geregeld
Simpel en eenvoudig
Was snel en correct afgehandeld.
Het was erg gemakkelijk en weten dat het goed gedaan wordt top!
In 1 keer goed
het is echt opgezegd zij houden niets meer in van mijn rekening bedankt groet de heer band
Ook bevestiging van Truckstar gekregen I v m opzeggen abonnement. Ik kan deze site van opzeggen.nl aanbevelen !
Werd ook door UNIVÉ goed ontvangen
Super
Na jullie tweede bericht na 30 dagen is het geregeld.
Libelle is een uitgave van DPG Media. Naast het tijdschrift biedt Libelle ook een website, met dezelfde onderwerpen als het tijdschrift: lifestyle, wonen en eten zijn hierbij belangrijke onderdelen. Heb je al jarenlang een abonnement op dit tijdschrift, maar lees je het blad de laatste tijd steeds minder? Dan vind je het mogelijk zonde om hiervoor te betalen. In dat geval kun je de Libelle opzeggen. Helaas weten veel mensen niet hoe zij dit aan moeten pakken. Daarom staat deze pagina volledig in het teken van de Libelle opzeggen. Naast de manieren om dit tijdschrift op te zeggen, halen we ook voorwaarden aan waar je bij de Libelle opzeggen mee te maken krijgt.
Op deze pagina
Contactgegevens van Libelle
Abonnementsvormen Libelle
Aantal voorwaarden Libelle
Herroepingsrecht
Automatische verlenging
Betaling abonnementsgeld
Opzegtermijn Libelle
Zo beëindig je jouw Libelle abonnement
Veelgestelde vragen omtrent het opzeggen van de Libelle
Naam | DPG Media t.a.v. Klantenservice Libelle |
Adres | Postbus 75 |
Postcode | 2400 AB |
Plaats | Alphen aan de Rijn |
Kamer van Koophandel | 34172906 |
Telefoonnummer | 088 - 5500 250 |
Wie een abonnement op de Libelle neemt, moet een abonnementsvorm kiezen. Je kunt kiezen uit Libelle + Specials, Libelle, Libelle Digitaal, Libelle Digitaal Basis, Libelle Bookazine en Libelle Specials. Hieronder gaan we kort in op deze verschillende abonnementsvormen.
Bij het afsluiten van een abonnement op de Libelle ben je akkoord gegaan met een aantal voorwaarden. Deze voorwaarden kunnen invloed hebben op de Libelle opzeggen. Hieronder zetten we een aantal voorwaarden op een rijtje waarmee je te maken kunt krijgen als je jouw abonnement op dit tijdschrift op wilt zeggen.
Heb je een abonnement op de Libelle afgesloten, maar ontdek je al snel dat dit tijdschrift niets voor jou is? Dan wil je jouw abonnement mogelijk alweer opzeggen. Wanneer je dit binnen 14 dagen na ontvangst van het eerste nummer doet, ben je snel van het abonnement af. Dit is mogelijk dankzij het herroepingsrecht dat in Nederland geldt. Aan het opzeggen van een Libelle abonnement zijn geen kosten verbonden als je voor herroeping kiest. Het herroepen van een Libelle abonnement kan telefonisch via 088 - 0561 561. Daarnaast kun je een speciaal formulier downloaden op de website van DPG Media en deze per post versturen. Het is niet mogelijk om jouw Libelle abonnement online te herroepen.
Een Libelle abonnement wordt altijd aangegaan voor een opgegeven periode. Na deze periode wordt een abonnement stilzwijgend verlengd, tenzij je het abonnement opzegt Bij een automatische verlenging wordt het abonnement omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Wanneer dit gebeurd is, kun je jouw abonnement op ieder gewenst moment opzeggen.
Wie een abonnement afsluit op het Libelle tijdschrift, dient het abonnementsgeld voorafgaand aan iedere abonnementsperiode te voldoen. Dit kan via automatische incasso, iDEAL, NotaBox, acceptgiro of creditcard. Gedurende de abonnementsperiode is het mogelijk om de betaalmethode te wijzigen. Betaal je via automatische incasso en heb je jouw abonnement opgezegd? Dan kun je de automatische incasso laten blokkeren door de bank. Doe dit alleen als je een bevestiging van opzegging hebt ontvangen van Libelle. Als dit niet het geval is, ben je namelijk nog verplicht om te betalen. Heb je een bevestiging ontvangen, maar wordt er toch nog geld afgeschreven? Dan kun je dit terug laten boeken (storneren) door de bank.
Net als bij andere tijdschriften krijg je ook bij de Libelle opzeggen te maken met een opzegtermijn. Wat jouw opzegtermijn is, hangt af van de status van je abonnement. Ben je abonnee geworden naar aanleiding van een aanbieding? Dan kun je de Libelle opzeggen aan het einde van de actieperiode. Let er goed op dat je uiterlijk één maand voor het verlopen van de periode aangeeft dat je jouw abonnement wilt beëindigen. Als er sprake is van een abonnement voor onbepaalde tijd, kun je jouw abonnement op ieder gewenst moment opzeggen. Dit is mogelijk door de Wet Van Dam. Jouw abonnement eindigt dan overigens niet direct, want ook nu geldt er een opzegtermijn van 1 maand.
Wil je niet langer abonnee van Libelle zijn? Dan moet je zelf de Libelle opzeggen. Wanneer je dit niet doet, wordt jouw abonnement namelijk stilzwijgend verlengd. Wie zijn abonnement stop wil zetten, kan dit gelukkig op verschillende manieren doen. Om jou een handje te helpen, vertellen we je hier welke manieren voor de Libelle opzeggen er allemaal zijn.
Hoe kan ik de klantenservice van Libelle bereiken?
De klantenservice van Libelle is te bereiken via 088 - 5500 250. Op werkdagen kun je tussen 08.30 en 21.00 uur telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Wanneer je lange tijd in de wacht staat, kun je eventueel een verzoek tot terugbellen invullen op de website.
Hoe kan ik de Libelle opzeggen?
Libelle opzeggen kan door telefonisch contact op te nemen of een opzegbrief te versturen. Wie liever online op wil zeggen, kan zich tot de online omgeving van Libelle richten. Je kunt bovendien een opzegbrief laten versturen door Opzeggen.nl.
Kan ik de Libelle digitaal lezen?
Dat hangt af van het abonnement waarvoor je gekozen hebt. Bij de abonnementsvorm Libelle + Specials, Libelle en Libelle Digitaal is dit mogelijk. Ook de Bookazines en Specials van Libelle zijn online te lezen als jij je hierop geabonneerd hebt.
Kan ik mijn incasso voor de Libelle terugboeken?
Ja, het is mogelijk om jouw incasso voor de Libelle terug te boeken. Doe dit alleen als je jouw abonnement hebt opgezegd, hier en bevestiging van hebt gekregen en er toch nog geld wordt afgeschreven. Als je nog geen bevestiging gehad hebt, ben je namelijk verplicht om te betalen.
Je kunt Libelle bereiken via het telefoonnummer 088 5500130.
Libelle
Postbus 75
2400 AB ALPHEN AAN DE RIJN