Hier vind je alle informatie over het opzeggen bij Primero
Wat is er net opgezegd?
Waarom Opzeggen.nl?
Opzeggarantie
Gratis juridische hulp
4000 organisaties
Veilig
Meest opgezegd deze week
We hebben 4.421.562 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
Je kunt Primero telefonisch opzeggen, maar er bestaat een kans dat de medewerker van Primero zal proberen jou over te halen om niet op te zeggen. Als je daar prima tegen bestand bent, dan is telefonisch opzeggen wel handig, want aanzienlijk sneller dan schriftelijk opzeggen. Wil je uit de discussie blijven aan de telefoon, dan kun je Primero ook schriftelijk opzeggen. Hou rekening met een verwerkingstijd van maximaal 30 dagen. Na 30 dagen nog niets vernomen? Neem contact op met onze klantenservice en wij gaan hier direct achteraan bellen voor jou!
Wil je direct jouw opzegging online regelen? Maak dan gebruik van onze verzendservice. Wij versturen jouw opzegging naar Primero en je ontvangt van ons hiervan een verzendbevestiging met daarbij een kopie van jouw opzegbrief. Makkelijker gaat het niet!
De meest gehoorde reden om een abonnement op te zeggen blijft toch wel geld besparen. De gemiddelde consument heeft dusdanig veel abonnementen, dat dit tot behoorlijke maandelijkse kosten kan leiden. Zeker wanneer je terug rekent hoeveel een abonnement op jaarbasis kost, dan schrikken veel consumenten en maken ze direct werk van het opzeggen van dure, ongebruikte en/of nutteloze abonnementen.
Je kunt jouw abonnement bij Primero altijd opzeggen. Hou er rekening mee dat sprake kan zijn van een contractperiode wanneer je een abonnement afsluit. Na deze eerste periode zijn abonnementen altijd opzegbaar, met maximaal 1 maand opzegtermijn. Steeds meer organisaties gaan hier flexibel mee om. Zo kun je goede doelen en autoverzekeringen bijna altijd op dagbasis opzeggen. Laten we hopen dat steeds meer organisaties dit geode voorbeeld zullen volgen!
Primero
Postbus 97
5126 ZH GILZE