de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
★★★★★
9.2 op basis van
6679 beoordelingen

Zeg hier direct Reader's Digest op
We hebben 3.381.487 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
Ging niet vlot. VN de Stentor kreeg ik bericht dat meer gegevens nodig waren. Daarom een maand uitstel van de opzegging
een hele goede regeling
Tevreden, alles was netjes en snel geregeld.
Goed geregeld
Ga zo door en sta ook andere mensen bij
Ik was wat sceptisch maar dat bleek nergens voor nodig. Binnen een paar dagen was alles perfect geregeld en was mijn opzegging een feit.
Opzegging autoverzekering goed en snel geregeld
Normaal gaat dit zonder problemen, echter door AD 2 maal brief om te betalen en 3 maal gebeld met de klantenservice. Oorzaak volgens hen achterstanden bij de financiële afdeling?! Vriendelijke groeten
Doet precies wat het doen moet
Wil jij Readers Digest opzeggen? Vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van Readers Digest per wanneer jouw abonnement wordt stopgezet.
Wanneer het wel erg lang duurt voordat je een confirmatie ontvangt van Readers Digest, dan kun je de automatische incasso door je bank laten blokkeren. De betalingsverplichting blijft echter bestaan tot je (schriftelijk) hebt opgezegd en hier reeds een bevestiging van hebt ontvangen.
Heb je een bevestiging van je opzegging gekregen, maar wordt er nog steeds geld van je rekening afgeschreven? Dit kun je altijd binnen 56 dagen door je bank laten terugstorten.
Je kunt Reader's Digest bereiken via het telefoonnummer 020-2416104.
Reader's Digest
postbus 7100
3109 AC Schiedam