opzegging goed geregeld
★★★★★
9.2 op basis van
6775 beoordelingen

Zeg hier direct Zonnebloemloterij op
We hebben 3.419.795 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
opzegging goed geregeld
Simpel en eenvoudig
Was snel en correct afgehandeld.
Het was erg gemakkelijk en weten dat het goed gedaan wordt top!
In 1 keer goed
het is echt opgezegd zij houden niets meer in van mijn rekening bedankt groet de heer band
Ook bevestiging van Truckstar gekregen I v m opzeggen abonnement. Ik kan deze site van opzeggen.nl aanbevelen !
Werd ook door UNIVÉ goed ontvangen
Super
Na jullie tweede bericht na 30 dagen is het geregeld.
De Zonnebloem is een organisatie die zich inzet voor langdurig lichamelijk zieken, lichamelijk gehandicapten en lichamelijk hulpbehoevenden. Hierbij ligt de nadruk op de mensen die dreigen te vereenzamen. De Zonnebloem draait grotendeels op vrijwilligers. Om toch geld op te halen, houdt de organisatie jaarlijks de Zonnebloemloterij. Wie deelneemt aan de Zonnebloemloterij maakt niet alleen kans op leuke prijzen, maar steunt ook het goede doel. Desondanks kun je toch besluiten om te stoppen. In dat geval moet je de Zonnebloem opzeggen. Opzeggen.nl helpt jou hier een handje bij. Op deze pagina kun je binnen een mum van tijd de Zonnebloem opzeggen. Daarnaast vertellen wij je welke mogelijkheden je nog meer hebt om jouw Zonnebloem lidmaatschap te beëindigen.
Op deze pagina
Contactgegevens van Nationale Vereniging de Zonnebloem
Vakanties met de Zonnebloem
Deelname aan de Zonnebloem beëindigen
De zonnebloemloterij
Opzegtermijn en verwerkingstijd
Automatische incasso en storneren
Mogelijkheden om de Zonnebloem op te zeggen
Opzeggen via Opzeggen.nl in twee eenvoudige stappen
Verzendservice per aangetekende brief
100 % opzeggarantie
Gratis opzegbrief
Veelgestelde vragen omtrent het opzeggen van de Zonnebloem
Naam | Nationale Ver. de Zonnebloem |
Adres | Postbus 2100 |
Postcode | 4800 CC |
Plaats | Breda |
Kamer van Koophandel | 40281159 |
Telefoonnummer | 076 - 564 6464 |
E-mailadres | dienstencentrum@zonnebloem.nl |
Eén van de dingen waar de Zonnebloem zich mee bezighoudt is het organiseren van vakanties. Op deze manier wil de organisatie langdurig lichamelijk zieken, lichamelijk gehandicapten en lichamelijk hulpbehoevenden die zich eenzaam voelen een leuke tijd bezorgen. Er worden onder meer groepsvakanties georganiseerd, maar ook aangepaste vaarvakanties. Dit wordt (deels) gefinancierd met de opbrengsten van de Zonnebloemloterij. Daarnaast wordt het geld dat de loterij oplevert gebruikt voor het organiseren van dagjes uit, aangepast vervoer en bezoek aan huis.
Ondanks dat je met jouw deelname aan de Zonnebloemloterij het goede doel steunt, kun je toch besluiten om jouw abonnement te beëindigen. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Zo vind je de loten mogelijk te duur geworden. Als je met meerdere loten meespeelt hoef je jouw abonnement op Stichting de Zonnebloem overigens niet direct te beëindigen. Je kunt er namelijk ook voor kiezen om met minder loten mee te spelen. Er zijn ook mensen die hun abonnement op de Zonnebloem opzeggen omdat zij een ander goed doel willen steunen.
Jaarlijks wordt er eenmalig een trekking van de Zonnebloemloterij gehouden. De opbrengst van deze loterij komt in zijn geheel ten goede aan het werk van de Zonnebloem. Duizenden vrijwilligers van de organisatie zijn dag in dag uit actief om sociaal isolement te verkleinen onder mensen met een lichamelijke beperking. Dit doen zij onder meer door (beeld)bellen, een bezoekje aan huis of een bloemetje. Uiteraard kun je ook prijzen winnen door deel te nemen aan de Zonnebloemloterij. Naast geldprijzen kun je bijvoorbeeld ook weekendjes weg en cadeaubonnen winnen.
Wie niet langer mee wil spelen met de Zonnebloemloterij moet de Zonnebloem opzeggen. Je kunt jouw abonnement in feite altijd opzeggen. De trekking vindt maar eens per jaar plaats, waardoor de kans groot is dat jouw opzegging voor de automatische incasso verwerkt kan worden. In dat geval speel je niet langer mee met de Zonnebloemloterij. Beëindig je jouw abonnement pas vlak voor de jaarlijkse trekking? Dan kan het zijn dat de incasso al verstuurd is. In dat geval wordt jouw abonnement pas beëindigd na deze trekking. Dit betekent dus dat er nog eenmalig geld van jouw rekening wordt afgeschreven. Verwacht overigens niet dat een opzegging direct verwerkt wordt. De Zonnebloem hanteert namelijk een verwerkingstijd van een aantal werkdagen.
Als je een abonnement op de Zonnebloem hebt afgesloten, wordt er op vaste momenten automatisch geld van jouw rekening afgeschreven. De enige manier om een automatische incasso te beëindigen is om je abonnement op de Zonnebloem op te zeggen. In sommige gevallen kun je een automatische betaling zelf terugboeken (storneren), maar dit kan niet als het om een betaling voor de Zonnebloemloterij gaat. Het gaat hier namelijk om een kansspel. Automatische incasso’s voor kansspelen kun je niet storneren.
Wil je contact opnemen met Zonnebloem? Wij hebben alle contactmogelijkheden voor jou op een rijtje gezet.
Als je eenmaal in jouw hoofd hebt dat je jouw zonnebloem abonnement op wilt zeggen, wil je hier waarschijnlijk niet te lang mee wachten. Kies in dat geval voor het opzeggen van een loterij via Opzeggen.nl. Dit is met afstand de makkelijkste en snelste manier om een abonnement op de Zonnebloem op te zeggen. Je hoeft enkel twee eenvoudige stappen te doorlopen en je beëindigt jouw deelname aan de Zonnebloemloterij.
Ga je jouw abonnement bij de Zonnebloem opzeggen via Opzeggen.nl? Dan verstuur je een opzegbrief naar de organisatie. Voor wat betreft verzending heb je bij ons twee opties: standaard verzending of aangetekend versturen. De meeste mensen kiezen voor een aangetekende brief. Je ontvang in dat geval een track & trace code na het versturen en bovendien krijg je een ontvangstbevestiging als de brief is afgeleverd. Aangetekend versturen is weliswaar duurder dan standaard verzending, maar bij ons krijg je korting. In plaats van de €9,05 die je bij bijvoorbeeld een postkantoor betaalt, betaal je bij ons ‘slechts’ €7,99 voor verzendservice per aangetekende brief.
Wie ervoor kiest om een Zonnebloem abonnement op te zeggen via Opzeggen.nl krijgt hier geen spijt van. Bij ons profiteer je namelijk van 100% opzeggarantie. Hierdoor weet je zeker dat jouw abonnement op de Zonnebloem opgezegd wordt. Gaat er toch iets mis met de opzegging? Dan zorgen wij er alsnog voor dat dit geregeld wordt. Onze jurist gaat in dat geval namelijk gratis voor jou aan het werk. Wanneer je door een fout van onze kant aan een extra trekking deel hebt genomen, vergoeden wij deze kosten.
Via Opzeggen.nl kun je makkelijk en snel jouw abonnement bij de Zonnebloem opzeggen. Dit komt voornamelijk door onze opzegbrief. Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld, kun je jouw persoonlijke opzegbrief gratis downloaden. Het mooie is dat jij je hier niet voor hoeft te registreren. Bovendien slaat Opzeggen.nl de gegevens die je invult voor de opzegbrief niet op. Nadat je de brief gedownload hebt, kun je deze zelf versturen naar de Zonnebloem.
Hoe kan ik de Zonnebloem opzeggen?
De Zonnebloem opzeggen kan makkelijk en snel via Opzeggen.nl. Je vult hier simpelweg jouw gegevens in, kiest een verzendmethode en wij versturen jouw gepersonaliseerde opzegbrief. Je kunt jouw abonnement bij de Zonnebloem daarnaast telefonisch, per mail of schriftelijk opzeggen. Deze manieren zijn alleen wel omslachtiger dan de Zonnebloem opzeggen via Opzeggen.nl.
Hoe lang duurt het voordat mijn abonnement op de Zonnebloem is opgezegd?
Ondanks dat je jouw Zonnebloem abonnement het hele jaar op kunt zeggen, wordt een opzegging niet altijd direct verwerkt. Bij de Zonnebloem duurt het vaak een aantal werkdagen voordat een opzegging verwerkt is. Als je jouw abonnement vlak voor een trekking opzegt, kan het zijn dat de incasso al verstuurd is. In dat geval speel je nog eenmalig mee met de Zonnebloemloterij.
Wat is het lidmaatschap van de Zonnebloem?
Het lidmaatschap van de Zonnebloem houdt in dat je automatisch meespeelt met de Zonnebloemloterij. De trekking van deze loterij vindt eenmaal per jaar plaats. De kosten voor deelname aan deze loterij worden middels een automatisch incasso van jouw bankrekening afgeschreven. Dit gebeurt altijd enige tijd voor de trekking.
Waarom de Zonnebloem opzeggen per aangetekende brief?
De Zonnebloem opzeggen per aangetekende brief heeft de voorkeur. Je ontvangt dan een track & trace code nadat je de brief verstuurd hebt, waardoor je hem kunt volgen. Bovendien krijg je een ontvangstbevestiging als de postbode jouw opzegbrief heeft afgeleverd bij de Zonnebloem. Wie een opzegbrief aangetekend verstuurt via Opzeggen.nl krijgt bovendien €1,06 korting op deze verzendmethode.
Hoe beëindig ik een automatische betaling aan de Zonnebloem?
Wie niet langer wil dat de Zonnebloem automatisch geld van zijn rekening afschrijft, moet zijn lidmaatschap opzeggen. Dit is de enige manier om een automatische incasso te beëindigen. Je kunt de automatische betaling laten blokkeren via de bank, maar dit is niet aan te raden als je jouw abonnement nog niet hebt opgezegd. Je bent dan namelijk wettelijk verplicht om te betalen.
Hoe weet ik dat mijn abonnement ook daadwerkelijk opgezegd wordt?
Wie zijn abonnement op de Zonnebloem opzegt via Opzeggen.nl, kan ervan op aan dat alles in goede banen geleid wordt. Wij werken namelijk met een 100% opzeggarantie. Dit houdt in dat wij jou garanderen dat jouw Zonnebloem abonnement wordt opgezegd. Mocht er toch iets misgaan, dan gaat onze jurist gratis voor jou aan de slag om de opzegging alsnog te regelen.
Slaat Opzeggen.nl mijn gegevens op?
Wie de gratis opzegbrief van Opzeggen.nl gebruikt, moet zijn voor- en achternaam, straatnaam en huisnummer, postcode, woonplaats en e-mailadres invullen. Op basis van deze gegevens maken wij direct een gepersonaliseerde opzegbrief. Nadat je deze brief gedownload hebt, wissen wij jouw gegevens vrijwel direct weer. Hierdoor hoef je niet bang te zijn dat wij later contact met jou opnemen.
Je kunt Zonnebloemloterij bereiken via het telefoonnummer 076 - 5646464.
Zonnebloemloterij
Zorgvlietstraat 491
4834 NH Breda