★★★★★
9.1
Gebaseerd op 7979 reviews
login Inloggen

Direct Child-Help opzeggen

Direct Verzonden – Juridisch Rechtsgeldig – Bevestiging binnen Minuten – 100% Opzeggarantie
name
address
zip city

Child-Help
Postbus 40
2130 AA Hoofddorp



city, 09-07-2025

Betreft: opzeggen donatie


Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik mijn donatie en bijbehorende incassomachtiging per direct opzeggen.

Naam: name
Adres: address
Postcode + plaats: zip city
E-mailadres: email
Laatste 5 cijfers van bankrekening waarop incasso plaatsvindt: bank-account



Met vriendelijke groet,

name
edit
Handtekening aanpassen

Wil je direct jouw opzegging online regelen? Maak dan gebruik van onze verzendservice. Wij versturen jouw opzegging naar Child-Help en je ontvangt van ons hiervan een verzendbevestiging met daarbij een kopie van jouw opzegbrief. Makkelijker gaat het niet!

Je kunt jouw abonnement bij Child-Help altijd opzeggen. Hou er rekening mee dat sprake kan zijn van een contractperiode wanneer je een abonnement afsluit. Na deze eerste periode zijn abonnementen altijd opzegbaar, met maximaal 1 maand opzegtermijn. Steeds meer organisaties gaan hier flexibel mee om. Zo kun je goede doelen en autoverzekeringen bijna altijd op dagbasis opzeggen. Laten we hopen dat steeds meer organisaties dit geode voorbeeld zullen volgen!

Je kunt Child-Help telefonisch opzeggen, maar er bestaat een kans dat de medewerker van Child-Help zal proberen jou over te halen om niet op te zeggen. Als je daar prima tegen bestand bent, dan is telefonisch opzeggen wel handig, want aanzienlijk sneller dan schriftelijk opzeggen. Wil je uit de discussie blijven aan de telefoon, dan kun je Child-Help ook schriftelijk opzeggen. Hou rekening met een verwerkingstijd van maximaal 30 dagen. Na 30 dagen nog niets vernomen? Neem contact op met onze klantenservice en wij gaan hier direct achteraan bellen voor jou!

De meest gehoorde reden om een abonnement op te zeggen blijft toch wel geld besparen. De gemiddelde consument heeft dusdanig veel abonnementen, dat dit tot behoorlijke maandelijkse kosten kan leiden. Zeker wanneer je terug rekent hoeveel een abonnement op jaarbasis kost, dan schrikken veel consumenten en maken ze direct werk van het opzeggen van dure, ongebruikte en/of nutteloze abonnementen.

3.577.120 opzeggingen verwerkt

Wij houden van onze klanten en onze klanten houden van ons

★★★★★
9
Gemakkelijk
★★★★★
7
Goed
★★★★★
10
Opzegging super geregeld.
★★★★★
10
Tutto bene
★★★★★
10
Super
★★★★★
9
Snel en goed geregeld
★★★★★
10
Doen wat er verwacht wordt.
★★★★★
9
Goed
★★★★★
10
Positief
★★★★★
10
Top!
★★★★★
10
Top geregeld
★★★★★
10
perfect
★★★★★
8
asr
★★★★★
10
geweldig
★★★★★
10
Snel en goed geregeld!
★★★★★
10
Goed
★★★★★
10
Ontzettend makelijk
★★★★★
10
Heel simpel en makkelijk je opzegging geregeld
★★★★★
7
De opzegging hield niet rekening met de opzegtermijn.
★★★★★
8
Prima