top
★★★★★
9.2 op basis van
6782 beoordelingen

Zeg hier direct Simpel op
We hebben 3.422.151 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
top
prima geholpen met opzeggen
Max gaf te kennen dat het abonnement eind dit jaar wordt beëindigd.
Vlot verlopen
Goed geregeld je hoeft zelf niet veel te doen.
opzegging goed geregeld
Simpel en eenvoudig
Was snel en correct afgehandeld.
Het was erg gemakkelijk en weten dat het goed gedaan wordt top!
In 1 keer goed
Wil je Simpel opzeggen? Vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van Simpel per wanneer je abonnement en de eventuele automatische incasso wordt stopgezet.
Vergeet niet je mobiele nummer op te geven. Simpel kan aan de hand van dit nummer eenvoudig je contractgegevens achterhalen en je contract stopzetten. Simpel opzeggen maar wel je nummer behouden? Regel dan eerst een nieuw abonnement en laat je huidige nummer verhuizen.
Mobiele abonnementen worden vaak voor langere periode afgesloten, zeker wanneer je een gratis toestel hebt ontvangen. Hou er rekening mee dat je een boete moet betalen wanneer je voor het einde van de looptijd opzegt.
Wanneer het erg lang duurt voordat je een bevestiging ontvangt van Simpel, dan kun je de automatische incasso door je bank laten blokkeren. De betalingsverplichting blijft echter bestaan tot je (schriftelijk) hebt opgezegd en hier een bevestiging van hebt ontvangen.
Heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen, maar wordt er nog steeds geld van je rekening geïncasseerd? Dit kun je altijd binnen 56 dagen door je bank laten terugstorten.
Je kunt Simpel bereiken via het telefoonnummer 0900-1418 .
Simpel
Postbus 76106
1070 EC Amsterdam