de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
★★★★★
9.2 op basis van
6679 beoordelingen

Zeg hier direct Tele2 Vaste telefonie op
We hebben 3.384.174 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
Ging niet vlot. VN de Stentor kreeg ik bericht dat meer gegevens nodig waren. Daarom een maand uitstel van de opzegging
een hele goede regeling
Tevreden, alles was netjes en snel geregeld.
Goed geregeld
Ga zo door en sta ook andere mensen bij
Ik was wat sceptisch maar dat bleek nergens voor nodig. Binnen een paar dagen was alles perfect geregeld en was mijn opzegging een feit.
Opzegging autoverzekering goed en snel geregeld
Normaal gaat dit zonder problemen, echter door AD 2 maal brief om te betalen en 3 maal gebeld met de klantenservice. Oorzaak volgens hen achterstanden bij de financiële afdeling?! Vriendelijke groeten
Doet precies wat het doen moet
Wil je Tele2 opzeggen? Ga naar de opzegbrief, vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van Tele2 per wanneer je contract en de eventuele automatische incasso wordt stopgezet.
Wil je de opzegging direct online regelen? Dat kan. Wanneer je onze verzendservice gebruikt, dan sturen wij je opzegging naar Tele2 en ontvang je van ons een verzendbevestiging en een kopie van je opzegging. Makkelijker kan dus niet!
Tele2 is een van oorsprong Zweeds bedrijf en sinds 1997 actief op de Nederlandse markt. Tele2 is in Nederland gestart met het aanbieden van goedkoop bellen. Tegenwoordig wordt het hele pakket aan (mobiele-) telefonie, Internet en televisie aangeboden. Tele2 heeft de afgelopen jaren onder meer Versatel en BBned overgenomen.
Controleer of de looptijd van je contract is afgelopen. Tele2 hanteert een looptijd van 1 jaar bij het afsluiten van het contract. Daarna is het contract per maand opzegbaar.
Wanneer het erg lang duurt voordat je een bevestiging ontvangt van Tele2, dan kun je de automatische incasso door je bank laten blokkeren. De betalingsverplichting blijft echter bestaan tot je (schriftelijk) hebt opgezegd en hier een bevestiging van hebt ontvangen.
Heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen, maar wordt er nog steeds geld van je rekening geïncasseerd? Dit kun je altijd binnen 56 dagen door je bank laten terugstorten.