Simpel en goed geregeld
★★★★★
9.2 op basis van
2536 beoordelingen

Zeg hier direct Ziggo Telefonie op
We hebben 2.944.882 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
Simpel en goed geregeld
Heb mijn autoverzekering ermee opgezegd. Ging heel soepel.
Ging heel goed en makelijk.
tevreden
Ik heb 2 diensten opgezegd en zij hebben de afzegging gekregen jammer dat dan niet de dienst dat je daarna neemt niet afhandelen dan heb je geen omkijken meer naar
Het gebeurt snel, ik hoef er niet naar om te kijken
Ik zocht me een krul in mijn staart om alle goede doelen, loterijen en abonnementen die ik in de loop der jaren had afgesloten weer op te zeggen. Bij sommige aanbieders staat het keurig op de site, bij sommige moet je de kleine lettertjes in, en bij sommige kan het alleen aangetekend of via de telefoon, waar een handige verkoper je weer probeert om te praten om toch maar lid / donateur te blijven. Ik ben blij dat ik dit vervelende klusje kon laten afhandelen door Opzeggen.nl
Prima geregeld
Snelle en correcte service!
Veel administratief werk verdwijnt voor een zacht prijsje.
Wil je Ziggo opzeggen? Ga naar de opzegbrief, vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van Ziggo per wanneer je contract en de eventuele automatische incasso wordt stopgezet.
Je kunt onze verzendservice gebruiken wanneer je de opzegging direct online wilt regelen. Wij sturen je opzegging naar UPC en je ontvangt van ons een verzendbevestiging en een kopie van je opzegbrief. Makkelijker kan het niet!
Ziggo is een landelijke aanbieder van media- en communicatiediensten. Ziggo bediende oorspronkelijk circa 2,8 miljoen huishoudens, 1,9 miljoen breedband internet klanten, 2,3 miljoen afnemers van digitale televisie en 1,6 miljoen telefonieabonnees. Na de fusie met UPC heeft Ziggo 4,2 miljoen televisieabonnees, 3,1 miljoen Internetabonnees en, 2,6 miljoen vaste telefonieabonnees. Ziggo levert inmiddels ook mobiele telefonie aan ca. 200.000 abonnees.
Controleer of de looptijd van je contract is afgelopen. Ziggo hanteert een looptijd van 1 jaar bij het afsluiten van het contract. Daarna is het contract per maand opzegbaar.
Wanneer het erg lang duurt voordat je een bevestiging ontvangt van Ziggo, dan kun je de automatische incasso door je bank laten blokkeren. De betalingsverplichting blijft echter bestaan tot je (schriftelijk) hebt opgezegd en hier een bevestiging van hebt ontvangen.
Heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen, maar wordt er nog steeds geld van je rekening geïncasseerd? Dit kun je altijd binnen 56 dagen door je bank laten terugstorten.
Bekijk alle bedrijven in de branche: Televisie, Internet & vaste telefonie