★★★★★
9.2 op basis van 1604 beoordelingen Kiyoh

Plus Magazine telefoonnummer en adres

Telefoonnummer Plus Magazine

Plus Magazine is bereikbaar via het telefoonnummer 0900 - 244 6 244 (kosten € 0,45 per gesprek). De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9 uur 's ochtends tot 17 uur 's middags.

Direct online je opzegging regelen? Gebruik dan de opzegbrief van opzeggen.nl.

Adres Plus Magazine

Senior Publications Nederland BV
Postbus 44
3740 AA BAARN


Direct opzeggen?

★★★★★
9.2 van 10 op basis van 1604 beoordelingen Kiyoh

Wat is er net opgezegd?

Waarom opzeggen.nl?

  • Opzeggarantie
  • Gratis juridische hulp
  • 3280 organisaties
  • Veilig

Plus Magazine contactinformatie

Plus Magazine contact

Wil je contact opnemen met Plus Magazine? De klantenservice is bereikbaar op het nummer 0900 – 244 6 244, voor €0,45 per gesprek. Hou er rekening mee dat dit nummer alleen te bereiken is van maandag t/m vrijdag van 9 tot 17 uur. Ook is er een ‘plustelefoon’, bereikbaar op 0900 – 204 0 718 (€1 per gesprek) van dinsdag t/m donderdag van 9.30-12.30 uur. Dit nummer is er voor financiële en juridische vragen, exclusief voor Plus-abonnees. Daarnaast kan je de redactie een mail sturen over een onderwerp via het mailadres redactie@spn.nl..

Opzegservice Plus Magazine

Je kan echter ook gebruik maken van onze opzegservice. Je kunt online Plus Magazine opzeggen en wij bieden je een opzeggarantie. Onze opzegservice is gedurende de week non-stop beschikbaar. Hieronder kun je in 2 minuten de noodzakelijke informatie opgeven en je opzegbrief door ons laten versturen.

Adres Plus Magazine

Senior Publications Nederland BV
Postbus 44
3740 AA BAARN

Telefoonnummer Plus Magazine

Je kan Plus Magazine telefonisch bereiken via de klantenservice. Deze klantenservice is bereikbaar via 0900 – 244 6 244 op werkdagen tussen 9 uur ‘s ochtends en 6 uur ‘s avonds. Hou er wel rekening mee dat je in een wachtrij terecht kan komen, mocht het druk zijn. Meestal is het van 14.00-16.00 ‘s middags het rustigst, dus wij raden aan rond die tijd te bellen als je niet (lang) wil wachten.

Online opzeggen

Plus Magazine online opzeggen kan via de selfservice portal van Abonneeplein. Je hebt dan wel logingegevens nodig of je moet je abonneenummer weten. Als dat allemaal lastig is, dan kan je ook gebruik maken van de online opzegservice van opzeggen.nl. Wij versturen je opzegbrief en jij hebt nergens omkijken naar. Zo makkelijk kan opzeggen tegenwoordig zijn.

Plus Magazine aangetekend opzeggen

Wil je nog zekerder weten dat je opzegging goed terecht komt? Dan kan je ook gebruik maken van de mogelijkheid op Opzeggen.nl om je opzegbrief aangetekend te versturen. Wij sturen de aangetekende stukken elke maandag naar Plus Magazine (mocht die maandag een feestdag zijn, dan worden de aangetekende stukken niet op maandag maar de eerstvolgende werkdag verzonden). Zodra we de brieven hebben afgeleverd bij PostNL, krijg je van ons een confirmatie van verzending inclusief een track&trace code waarmee je de zending kan volgen. Zo weet je dus zeker dat je opzegbrief ook echt aan zal komen. Wekelijks verzenden wij 500+ aangetekende stukken, waardoor we ook nog eens goedkoper zijn dan wanneer je zelf naar het postkantoor moet om je opzegbrief aangetekend te verzenden. Onze opzegservice is dus niet alleen makkelijker, maar ook nog eens goedkoper. Tel uit je winst!

Social Media Plus Magazine

Plus Magazine is op de volgende social media platforms bereikbaar:

  • Instagram (@plusmagazinenl)
  • Facebook (Plus Magazine)

Plus Magazine opzeggen na overlijden

Een dierbare verliezen is altijd vervelend. Daarom helpen wij graag om de opzegging zo makkelijk mogelijk te maken. Wil je de deelname aan Plus opzeggen i.v.m. een overlijden? Plus Magazine heeft hier geen apart nummer voor, dus je kan bellen met het gebruikelijke 0900 – 244 6 244 nummer om het abonnement op te zeggen.

Redenen om Plus Magazine op te zeggen

Wij vragen een aantal van de opzeggers welke redenen ze hebben om een abonnement, lidmaatschap of contract op te zeggen. Over het algemeen zien we veel dezelfde antwoorden terug voor Plus Magazine. Lezers geven voornamelijk als reden dat ze het geld beter kunnen besteden. We krijgen erf weinig opmerkingen over de inhoud van het magazine, wat lijkt te duiden op een goed blad. En als geld besparen de belangrijkste reden is om het abonnement te beëindigen, dan valt er voor Plus Magazine ook weinig te ondernemen om de leden te behouden.

Bezuinigen

Niet alleen opzeggers van Plus Magazine geven het aan; opzeggers willen vaak bezuinigen. En onze ervaring leert dat heel veel huishoudens ook vrij eenvoudig een aardig bedrag kunnen bezuinigen. Denk eens aan allerlei abonnementen op tijdschriften en/of dagbladen. Worden deze nog wel gelezen? Elk abonnement dat je stopzet levert direct een kostenbesparing op. Veel opzeggers gebruiken onze opzegservice ook direct voor het opzeggen van donaties, het stopzetten van hun deelname aan loterijen en het beëindigen van hun fitness abonnement. Het komt dan ook regelmatig voor dat een opzegger achter elkaar 5 tot soms wel 10 organisaties opzegt; en dat zorgt natuurlijk voor een flinke besparing!

Ook benieuwd hoeveel jij kunt besparen? Pak dan je bankafschriften er eens bij en bekijk alle automatische incasso's die de laatste 3 maanden op je afschriften staan. Je zult zien dat je makkelijk 100 Euro per jaar kunt besparen door simpelweg een aantal organisaties op te zeggen.

AVG - Privacy

Sinds maart 2018 wordt de privacy van consumenten beter beschermd door wetgeving. Als consument mag je organisaties vragen om al je gegevens te verwijderen. Zo zorg je ervoor dat organisaties je gegevens niet bewaren om je een tijdje later opnieuw te benaderen met een aanbieding of speciale gelegenheid om je weer als klant te mogen verwelkomen. De benodigde paragraaf hiervoor hebben wij al opgenomen in de opzegbrief. Je kunt zelf kiezen of je dit deel van de opzegbrief wilt gebruiken of niet want... jij bepaalt.

Power to the consumer

Binnen GreenOnline (het bedrijf achter opzeggen.nl en naast Nederland ook actief in andere Europese landen) willen we consumenten helpen bij het opzeggen van allerlei contracten. Organisaties bieden deze mogelijkheid natuurlijk zelf ook, maar hoe of wat, dat is vaak lastig te achterhalen. Het kost in ieder geval teveel tijd voordat je de juiste informatie hebt gevonden. Ons uiteindelijke doel is... Power to the Consumer! Wij willen helpen om te komen tot een situatie waarin de consument de touwtjes in handen heeft. De consument bepaalt onder welke voorwaarden hij of zij akkoord gaat met de dienst van de organisatie, niet andersom (zoals het nu is). Erg hoog gegrepen hoor, dat begrijpen wij ook. Maar door hiernaar te streven komen we misschien wel uit in een mooie nieuwe balans, waarbij organisaties ook rekening houden met de wensen van de klanten.


Plus Magazine opzeggen