Geen problemen gehad alles goed geregeld
★★★★★
9.2 op basis van
5169 beoordelingen

Je kunt je vraag stellen aan de klantenservice van de Gouden Gids via twitter.com/dtgwebcare of via facebook.com/dtg.nl.
Via http://klantenservice.detelefoongids.nl/klantenservice/ kun je zelf zoeken of het onderwerp waar je naar op zoek bent beschikbaar is.
We hebben 3.232.889 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
Geen problemen gehad alles goed geregeld
Zelf ben ik in het verleden ook bezig geweest, werd van het kasje naar de muur gestuurd. Via jullie was het binnen een korte tijd opgelost zonder gedoe, hartelijk dank hier voor.
Na het aangeven dat ik van één van de opzeggingen geen reactie had ontvangen is er direct actie ondernomen van uw kant. Alsnog met prima resultaat!
Ik heb hulp gehad met het opzeggen van mijn abonnement van Greenwheels. Het koste wat moeite om een bevestiging te krijgen. Deze heb ik inmiddels binnen. De borg is nog steeds niet binnen, dit kan 8 weken duren.
Abo is opgezegd
Heel goed geregeld,
Snel en goed geregeld
ga zo door
ik heb nergens omkijken naar gehad. gewoon perfect !
Goed.
Heb je een vraag over de Gouden Gids? Die kun je eigenlijk alleen maar stellen via Twitter of Facebook. Een alternatief is via de selfservice.
DTG vind je aan de
Herikerbergweg 88
1101 CM
Amsterdam-Zuidoost