was duidelijk hoe het werkte
★★★★★
9.2 op basis van
5171 beoordelingen

Zeg hier direct Tele2 Internet & Bellen op
We hebben 3.233.219 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
was duidelijk hoe het werkte
Geen problemen gehad alles goed geregeld
Zelf ben ik in het verleden ook bezig geweest, werd van het kasje naar de muur gestuurd. Via jullie was het binnen een korte tijd opgelost zonder gedoe, hartelijk dank hier voor.
Na het aangeven dat ik van één van de opzeggingen geen reactie had ontvangen is er direct actie ondernomen van uw kant. Alsnog met prima resultaat!
Ik heb hulp gehad met het opzeggen van mijn abonnement van Greenwheels. Het koste wat moeite om een bevestiging te krijgen. Deze heb ik inmiddels binnen. De borg is nog steeds niet binnen, dit kan 8 weken duren.
Abo is opgezegd
Heel goed geregeld,
Snel en goed geregeld
ga zo door
ik heb nergens omkijken naar gehad. gewoon perfect !
Wil je Tele2 opzeggen? Ga naar de opzegbrief, vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van Tele2 per wanneer je contract en de eventuele automatische incasso wordt stopgezet.
Wil je de opzegging direct online regelen? Dat kan. Wanneer je onze verzendservice gebruikt, dan sturen wij je opzegging naar Tele2 en ontvang je van ons een verzendbevestiging en een kopie van je opzegging. Makkelijker kan dus niet!
Tele2 is een van oorsprong Zweeds bedrijf en sinds 1997 actief op de Nederlandse markt. Tele2 is in Nederland gestart met het aanbieden van goedkoop bellen. Tegenwoordig wordt het hele pakket aan (mobiele-) telefonie, Internet en televisie aangeboden. Tele2 heeft de afgelopen jaren onder meer Versatel en BBned overgenomen.
Controleer of de looptijd van je contract is afgelopen. Tele2 hanteert een looptijd van 1 jaar bij het afsluiten van het contract. Daarna is het contract per maand opzegbaar.
Wanneer het erg lang duurt voordat je een bevestiging ontvangt van Tele2, dan kun je de automatische incasso door je bank laten blokkeren. De betalingsverplichting blijft echter bestaan tot je (schriftelijk) hebt opgezegd en hier een bevestiging van hebt ontvangen.
Heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen, maar wordt er nog steeds geld van je rekening geïncasseerd? Dit kun je altijd binnen 56 dagen door je bank laten terugstorten.