Prima
★★★★★
9.2 op basis van
2706 beoordelingen

Je kunt Europeesche Verzekeringen niet telefonisch bereiken om op te zeggen. Wel hebben ze een alarmnummer in het geval van dringende hulp (bijvoorbeeld vanwege pech, een ongeval of ziekenhuisopname). Dit telefoonnummer is 020 - 651 57 77.
Toch direct Europeesche Verzekeringen opzeggen? Gebruik dan onderstaande opzegbrief. Geen wachtrijen, in 2 stappen geregeld!
Europeesche Verzekeringen
Postbus 2072
3500 HB Utrecht
We hebben 2.967.192 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
Prima
Vaak weet je niet hoe. Maar met deze service is dit goed geregeld
Mede door jullie bemiddeling zijn de opzeggingen vlot verlopen.
Ik ben lui en heb het opzeggen van een bepaalde dienst uit handen gegeven. Dit is helemaal naar wens gegaan.
Alles is gegaan zoals is aan gegegevejn
Zonder problemen de donaties kunnen stopzetten.
Ik was blij dat het zo eenvoudig ging
Kan ik via de website van opzeggen.nl meerdere automatisch afschrijvende goede doelen opzeggen?
Ben na het opzeggen via gebruik van jullie diensten nog wel benaderd om persoonlijk uitleg te geven waarom ik opgezegd heb.
Before comitting I checked that Opzeggen is a valid site - it is so I continued.
Helaas, ook bij Europeesche Verzekeringen is het niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen om op te zeggen. Europeesche Verzekeringen biedt alleen een telefonische hulplijn in geval van dringende hulp. Je zult dus een opzegbrief moeten sturen naar Europeesche Verzekeringen. Gebruik daarvoor de adresgegevens zoals op deze pagina weergegeven. Je kunt onze briefgenerator gebruiken en de opzegbrief gratis downloaden en zelf versturen, of je kunt ons de opzegbrief laten versturen, zodat je niet naar de brievenbus hoeft te lopen.
Europeesche Verzekeringen
Postbus 2072
3500 HB Utrecht
De klantenservice kun je op allerlei manieren bereiken, maar niet telefonisch. Gebruik je bijvoorbeeld social media, hou dan rekening met de volgende openingstijden: maandag t/m vrijdag van 8.30 - 20.00 uur en zaterdag van 8.30 - 17.00 uur.
Europeesche Verzekeringen biedt verschillende social media kanalen aan om op te zeggen. Naar eigen zeggen reageren ze binnen twee uur (binnen de openingstijden van de klantenservice). Je kunt contact opnemen via https://www.facebook.com/messages/t/europeescheverzekeringen of https://twitter.com/europeesche. Vind je dit allemaal te omslachtig? Gebruik dan onze opzegbrief om snel en simpel op te zeggen.