Door middel van een mooie,nette en duidelijke brief wordt het lidmaatschap voor jou/mij opgezegd.
★★★★★
9.2 op basis van
5183 beoordelingen

Zeg hier direct Parool op
We hebben 3.235.538 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
Door middel van een mooie,nette en duidelijke brief wordt het lidmaatschap voor jou/mij opgezegd.
Heel snel en goed geregeld
Het is allemaal goed gegaan bedankt
Snel zonder problemen.
Blij mee
Als ik in de toekomst niet gebeld wordt ben ik pas tevreden
prima geregeld tegen geringe kosten lekker makkelijk
Slechts 1 keer invullen van de opzeg gegevens. En het is werkelijk geregeld ! Zelf eigenmachtig regelen ? Niet te doen . Kies dit bedrijf en het is over-en uit met het "abbonnement""".
Voor de 2de keer hier gebruik van gemaakt. Gaat snel en het is zo geregeld.
Heel fijn dat Greenonline dit voor je doet lage kosten en je hoeft zelf niks te doen, ideaal
Het Parool is een dagblad dat wordt uitgegeven door DPG Media. De krant is voornamelijk gericht op de stad Amsterdam. Ondanks dat dit een vrij specifiek gebied is, heeft het Parool behoorlijk wat abonnees. Ben jij er hier eentje van, maar wil je het dagblad niet langer ontvangen? Dan moet je het Parool opzeggen. Wanneer je niets doet, wordt de krant namelijk nog gewoon bij je thuisbezorgd. Als je jouw abonnement op het Parool op wilt zeggen maar niet weet hoe je dit doet, ben je hier aan het juiste adres. Op deze pagina lees je namelijk alles wat je moet weten over over het Parool opzeggen.
Op deze pagina
Contactgegevens van het Parool
Abonnementen van het Parool
Het Parool opzeggen: een aantal belangrijke zaken op een rijtje
Het Parool stopzetten doe je zo
Veelgestelde vragen omtrent het opzeggen van het Parool
Naam | Het Parool |
Adres | Postbus 433 |
Postcode | 1000 AK |
Plaats | Amsterdam |
Kamer van Koophandel | 33102492 |
Telefoonnummer | 088 - 0561 533 |
Wil je een abonnement op het Parool afsluiten? Denk dan niet dat het enkel een kwestie is van betalen. Nee, want je moet eerst een abonnementsvorm kiezen. Het Parool biedt namelijk verschillende soorten abonnementen aan. Wie zich wil abonneren op deze krant, kan uit de onderstaande abonnementen kiezen:
Wie een abonnement op het Parool afsluit, gaat akkoord met de algemene voorwaarden. Deze voorwaarden zijn onder meer van toepassing op het Parool opzeggen. Daarom is het handig om te weten waar je precies mee te maken krijgt als je jouw abonnement op deze krant stop wilt zetten. De belangrijkste zaken heeft Opzeggen.nl hieronder voor je op een rijtje gezet, zodat je weet waar je aan toe bent bij het Parool opzeggen.
Wil je jouw abonnement op het Parool voorgoed stopzetten? Dan moet je weten hoe je dit aanpakt. Dit bepaal je grotendeels zelf, want je jouw abonnement op het Parool opzeggen op de onderstaande 3 manieren.
Hoe zeg ik het Parool op?
Je kunt het Parool opzeggen door te bellen naar de krant of een terugbelverzoek achter te laten op de website. Als je liever niet per telefoon opzegt, richt jij je tot de online omgeving van de krant of maak je gebruik van de opzegservice van Opzeggen.nl.
Hoe kan ik de klantenservice van het Parool bereiken?
De klantenservice van het Parool is bereikbaar via het telefoonnummer 088 - 0561 533. Op werkdagen zitten er van 08.30 tot 21.00 uur medewerkers van de krant klaar om je telefonisch te woord te staan.
Kan ik het Parool opzeggen per e-mail?
Nee, het Parool opzeggen per e-mail is niet mogelijk.
Waar dien ik een bezorgklacht in over het Parool?
Een bezorgklacht voor het Parool dien je in via de website van de krant. Hier vind je een contactformulier waar je voor de optie ‘bezorgklachten’ kunt kiezen. Jouw klacht komt in dat geval direct bij de juiste afdeling terecht.
Kan ik mijn abonnement op het Parool ook wijzigen?
Ja, het is mogelijk om je abonnement op het Parool te wijzigen. Dit kan zowel telefonisch als in de online omgeving. Wie wil overstappen naar een andere abonnementsvorm of een andere betaaltermijn, dient dit minimaal 1 maand voor het verstrijken van de lopende betaalperiode aan het Parool door te geven.