de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
★★★★★
9.2 op basis van
6679 beoordelingen

Zeg hier direct Parool op
We hebben 3.384.100 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
Ging niet vlot. VN de Stentor kreeg ik bericht dat meer gegevens nodig waren. Daarom een maand uitstel van de opzegging
een hele goede regeling
Tevreden, alles was netjes en snel geregeld.
Goed geregeld
Ga zo door en sta ook andere mensen bij
Ik was wat sceptisch maar dat bleek nergens voor nodig. Binnen een paar dagen was alles perfect geregeld en was mijn opzegging een feit.
Opzegging autoverzekering goed en snel geregeld
Normaal gaat dit zonder problemen, echter door AD 2 maal brief om te betalen en 3 maal gebeld met de klantenservice. Oorzaak volgens hen achterstanden bij de financiële afdeling?! Vriendelijke groeten
Doet precies wat het doen moet
Het Parool is een dagblad dat wordt uitgegeven door DPG Media. De krant is voornamelijk gericht op de stad Amsterdam. Ondanks dat dit een vrij specifiek gebied is, heeft het Parool behoorlijk wat abonnees. Ben jij er hier eentje van, maar wil je het dagblad niet langer ontvangen? Dan moet je het Parool opzeggen. Wanneer je niets doet, wordt de krant namelijk nog gewoon bij je thuisbezorgd. Als je jouw abonnement op het Parool op wilt zeggen maar niet weet hoe je dit doet, ben je hier aan het juiste adres. Op deze pagina lees je namelijk alles wat je moet weten over over het Parool opzeggen.
Op deze pagina
Contactgegevens van het Parool
Abonnementen van het Parool
Het Parool opzeggen: een aantal belangrijke zaken op een rijtje
Het Parool stopzetten doe je zo
Veelgestelde vragen omtrent het opzeggen van het Parool
Naam | Het Parool |
Adres | Postbus 433 |
Postcode | 1000 AK |
Plaats | Amsterdam |
Kamer van Koophandel | 33102492 |
Telefoonnummer | 088 - 0561 533 |
Wil je een abonnement op het Parool afsluiten? Denk dan niet dat het enkel een kwestie is van betalen. Nee, want je moet eerst een abonnementsvorm kiezen. Het Parool biedt namelijk verschillende soorten abonnementen aan. Wie zich wil abonneren op deze krant, kan uit de onderstaande abonnementen kiezen:
Wie een abonnement op het Parool afsluit, gaat akkoord met de algemene voorwaarden. Deze voorwaarden zijn onder meer van toepassing op het Parool opzeggen. Daarom is het handig om te weten waar je precies mee te maken krijgt als je jouw abonnement op deze krant stop wilt zetten. De belangrijkste zaken heeft Opzeggen.nl hieronder voor je op een rijtje gezet, zodat je weet waar je aan toe bent bij het Parool opzeggen.
Wil je jouw abonnement op het Parool voorgoed stopzetten? Dan moet je weten hoe je dit aanpakt. Dit bepaal je grotendeels zelf, want je jouw abonnement op het Parool opzeggen op de onderstaande 3 manieren.
Hoe zeg ik het Parool op?
Je kunt het Parool opzeggen door te bellen naar de krant of een terugbelverzoek achter te laten op de website. Als je liever niet per telefoon opzegt, richt jij je tot de online omgeving van de krant of maak je gebruik van de opzegservice van Opzeggen.nl.
Hoe kan ik de klantenservice van het Parool bereiken?
De klantenservice van het Parool is bereikbaar via het telefoonnummer 088 - 0561 533. Op werkdagen zitten er van 08.30 tot 21.00 uur medewerkers van de krant klaar om je telefonisch te woord te staan.
Kan ik het Parool opzeggen per e-mail?
Nee, het Parool opzeggen per e-mail is niet mogelijk.
Waar dien ik een bezorgklacht in over het Parool?
Een bezorgklacht voor het Parool dien je in via de website van de krant. Hier vind je een contactformulier waar je voor de optie ‘bezorgklachten’ kunt kiezen. Jouw klacht komt in dat geval direct bij de juiste afdeling terecht.
Kan ik mijn abonnement op het Parool ook wijzigen?
Ja, het is mogelijk om je abonnement op het Parool te wijzigen. Dit kan zowel telefonisch als in de online omgeving. Wie wil overstappen naar een andere abonnementsvorm of een andere betaaltermijn, dient dit minimaal 1 maand voor het verstrijken van de lopende betaalperiode aan het Parool door te geven.
Je kunt Parool bereiken via het telefoonnummer 088-0561533.
Parool
Postbus 433
1000 AK AMSTERDAM