de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
★★★★★
9.2 op basis van
6679 beoordelingen

Zeg hier direct Pearle op
We hebben 3.382.700 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
Ging niet vlot. VN de Stentor kreeg ik bericht dat meer gegevens nodig waren. Daarom een maand uitstel van de opzegging
een hele goede regeling
Tevreden, alles was netjes en snel geregeld.
Goed geregeld
Ga zo door en sta ook andere mensen bij
Ik was wat sceptisch maar dat bleek nergens voor nodig. Binnen een paar dagen was alles perfect geregeld en was mijn opzegging een feit.
Opzegging autoverzekering goed en snel geregeld
Normaal gaat dit zonder problemen, echter door AD 2 maal brief om te betalen en 3 maal gebeld met de klantenservice. Oorzaak volgens hen achterstanden bij de financiële afdeling?! Vriendelijke groeten
Doet precies wat het doen moet
Wil je een abonnement voor lenzen bij Pearle opzeggen? Vul dan de gevraagde gegevens in en de brief zal automatisch aangepast worden. Download vervolgens de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je krijgt een bevestiging van Pearle per wanneer jouw abonnement en de eventuele automatische incasso zullen worden stopgezet.
Wil jij meteen je opzegging online regelen? Maak dan gebruik van onze verzendservice. Wij verzenden je opzegging naar Pearle en hiervoor krijg je van ons een verzendbevestiging inclusief een kopie van je opzegbrief. Makkelijker gaat het niet worden!
Als het lang duurt voordat je een bevestiging krijgt van Pearle, kan je de automatische incasso laten blokkeren door je bank. De betalingsverplichting blijft daarentegen wel bestaan totdat je (schriftelijk) hebt opgezegd en hier ook een bevestiging van hebt gekregen.
Je kunt Pearle bereiken via het telefoonnummer 0800 - 2745 000.
Pearle
Antwoordnummer 3004
3760 VD Soesterberg