de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
★★★★★
9.2 op basis van
6679 beoordelingen

Hier vind je alle informatie over het opzeggen bij REAAL Verzekeringen
Staat het product van REAAL Verzekeringen er niet tussen? Gebruik dan onze algemene opzegbrief.
Wil je een verzekering van REAAL opzeggen? Vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van REAAL per wanneer jouw verzekering en de eventuele automatische incasso wordt stopgezet.
Heb je geen postzegel in huis of wil je de opzegging direct online regelen? Gebruik dan onze makkelijke verzendservice. Wij verzenden je opzegbrief naar REAAL en je ontvangt van ons een verzendbevestiging en een kopie van je opzegbrief per e-mail. Makkelijker kan niet.
REAAL is opgericht in 1904, althans de voorloper van REAAL. Sinds 2014 is REAAL afgesplitst van SNS en gaat zij weer zelfstandig als verzekeraar verder.
Wanneer het erg lang duurt voordat je een bevestiging ontvangt van REAAL, dan kun je de automatische incasso door je bank laten blokkeren. De betalingsverplichting blijft echter bestaan tot je (schriftelijk) hebt opgezegd en hier een bevestiging van hebt ontvangen.
Heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen, maar wordt er nog steeds geld van je rekening geïncasseerd? Dit kun je altijd binnen 56 dagen door je bank laten terugstorten.
We hebben 3.381.487 opzeggingen verwerkt. Lees hier enkele ervaringen van onze gebruikers
de tros heeft 1 maal een reactie gegeven en een nieuw aanbod gedaan maar het abbonement is gestopt.
Ging niet vlot. VN de Stentor kreeg ik bericht dat meer gegevens nodig waren. Daarom een maand uitstel van de opzegging
een hele goede regeling
Tevreden, alles was netjes en snel geregeld.
Goed geregeld
Ga zo door en sta ook andere mensen bij
Ik was wat sceptisch maar dat bleek nergens voor nodig. Binnen een paar dagen was alles perfect geregeld en was mijn opzegging een feit.
Opzegging autoverzekering goed en snel geregeld
Normaal gaat dit zonder problemen, echter door AD 2 maal brief om te betalen en 3 maal gebeld met de klantenservice. Oorzaak volgens hen achterstanden bij de financiële afdeling?! Vriendelijke groeten
Doet precies wat het doen moet